14 Ağustos 2012 Salı

Gizemli Hikayeler Serisi-2

...yarı aydınlık yarı kapalı bir hava vardı. masa da çıt çıkmıyordu. kulaklığımdan hafif latin esintili bir müzik kulaklarıma doluyor alnımdaki damarının içinden geçen kanın çepherlere yaptığı basıncı  hissedebiliyordum. Gözlerimi yavaşça sol tarafıma çevirdim. U. çalışıyordu. Her zamanki gibi dik oturmuştu. bir zabıt katibi edasıyla parmaklarını klavyenin üstünde dans ettiriyor, kaşları çatık, ağzı hafif yamuk bir şeylerden sıkılmışcasına ekrana bakıyordu. O sırada hafif bana bakar gibi oldu.Bakışlarımı kaçırmaya fırsatım olmadan göz göze geldik. Kafamı keskin bir hareketle 90 derece  karşıya çevirdim.U.'nun beni ürküten bu bakışına ilk kez şahit oluyordum.

Karşıya bakmamla beraber daha önce hiç görmediğim bir siluetin kapıdan bize doğru ilerlediğini farkettim. Üzerinde siyah bir takım vardı. Sanki bizimasanın burası olduğunu biliyordu. Sanki tam da bizimasaya gelmek için yönlendirilmişti. Ayak seslerini duyuyordum. Yavaşlatılmış çekimde yürür gibi bir hali vardı.O sırada gök gürledi.Bu durum içimi sıktı. Tam S.'ye seslenecekken omzumda bir el hissettim. Kafamı kaldırıp...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder