2 Ağustos 2012 Perşembe

Bizler küçücükten böyle eğlenirdik

küçücüktük ufacıktık bu şarkıyla eğlenirdik

okayi yamasika kombambaaaa kombambaaaaa  :)

bu sabah 8:15 vapurunda, onu gördüm karşımda
dizlerimi titretti, aşık oldum galiba
yakışıklı babam gibi, aşık oldum anam gibi
nerden çıktı bu adam, beyaz atlı prens gibi

ah bir baksa uzunları yaksa bana demir atsa
dillere destan olsa bu sevda, aşık oldum galiba
ah bir baksa uzunları yaksa bana demir atsa
dillere dolansa destan olsa bu sevda


Bu arada bı şarkının sözlerini az önce copy paste yapmadan önce,
koyu işaretli kısmı,
"ah bir baksa kuzuları yaksa"  diye bilirdim. :)
ahh ahh 25 yaşına gelmişim hala çocukken yoncamixin ağzından çıktığı gibi aklımda kalmış :)
benim için hep "kuzularrrr" olarak kalıcam orası ayyrıı ;)
hiç düşünmemişmiyim acaba " adam kuzuları neden yaksın ki kuzuları yakıp bana demir atması ne alaka kii "
hadi bunları küçükken düşenemem normal ama ya şimdi !!!
hala mı küçüğüm ben yoksaaa....!
'bayantavşan'

1 yorum: